Halaman

Rabu, 5 November 2008

Tanam Jagung

Bismillahirrahmanirrahim....

Assalamualaikumwarahmatullah....

Alhamdulillah....segala puji bagi Allah, tuhan sekalian 'alam. Selawat dan salam keatas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w. beserta ahli keluarga baginda, Para sahabat, para Tabi' dan tabi'in serta seluruh kaum muslimin dan muslimat yang hidup ataupun yang telah meniggal dunia.

Alhamdulillah sekali lagi.... akhirnya.... Laptop ana kembali sembuh dari cedera serius baru-baru ini dek kerana "accident" teruk.

hhmm.. lama sungguh ana tak update blog nih. InsyaALLAH... akan ana cuba untuk menulis sesuatu selepas ini. Banyak benda nak kongsi nih....cuma masa sahaja yang tidak mengizinkan. Sebab sekarang nih, ana baru sahaja dapat tawaran kerja dan akan start bekerja pada hari ini.

Lama jugak "tanam jagung" kat umah, akhirnya dapat juga kerja. Kerja yang ana baru dapat ni, luar dari bidang pengajian ana. Dari pengalaman orang yang telah mendahului ana "makan garam"dalam bidang pekerjaan nih, kalau dapat kerja apa pun, terima sahaja. Sementara menunggu pekerjaan yang betui-betui dalam bidang sendiri.

ok la, ana nak siap2 nih.... masuk kerja jam 9pagi (skrg dah jam 7.26pagi).

Wallahu'alam...

2 ulasan:

NIZA.Ati berkata...

Mabruk ya akhi...
Betui..sementara ni..rembat je la dlu keje ape yg ade..skrg ni ssh nak cari kje... Papepun..all da best

al_irsyad berkata...

salam...

syukran...syukran...

insyaALLAH...akan carik pengalaman byk2...

untuk masa depan jugak..