Halaman

Rabu, 18 Mac 2009

First time menulis TAG

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda melilih nama itu?
Nama Blog ana "Akan Ku Tempuh Jalan Ini" . Ana memilih nama ini kerana, ada suatu peristiwa yang agak mendalam maksudnya pada diri ana.... lantaran daripada peristiwa itu, ana mendapat idea untuk meletakkan nama yang sekarang nih.

2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
Link blog ana sekarang "http://www.mohamadirsyad.blogspot.com" . Untuk link nih, xde sebab yang utama. "Mohamad" adalah panggilan yang sinonim dengan ana didalam portal Ukhwah.com . Jadi ana menggunakannya kerana senang untuk mengigatinya. Berkenaan dengan Irsyad tuh, ana minat dengan lagu "taubat seorang hamba".

3)Apakah method penulisan dalam blog anda?
Pada permulaannya, ia lebih kepada perkongsian ilmu dan cerita mengenai pengalaman ana. Lama kelamaan, ana menjadikannya sebagai medium untuk sesiapa sahaja ingin mendapatkan isu semasa dan juga sekadar perkongsian ilmu.

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
Setakat nih, pernah juga sekali dua. Kerana ana nampak blog ana lebih kepada hal peribadi. Jadi ana anggapnya sebagai buang masa pengunjung sahaja. Jadi.... ana cuba manfaatkan blog ana dengan bahan ilmiah untuk pembacaan bersama.

5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?
Hhmm... mempunyai keistimewaan tersendiri... kerana bagi ana, setiap orang mempunyai kepakaran dan bidang masing-masing.

6)Senaraikan 5 orang yang akan anda TAG
a) Azym b)Rasyid Rohim c) Oceed d)Azizul e)iqin


----------------------------------------------------------------------------------------------------
Mungkin ada sebab kenapa ana menjawab TAG pada kali ini. Salah satu sebabnya mungkin kerana ana dapat mengetahui sejarah dia berblog. Dengan mengetahui makna disebalik blognya.

Tiada ulasan: